Wat ons bezig houdt

Al onze ideeën, meningen, visies, tips, dingen die ons opvallen… Wij maken er een blog van & delen het hier en op onze LinkedIn.

Meest gelezen

Merkwaarde bedrijven versterken

Dat sterke merken beter presteren en daardoor waardevoller zijn, dat is algemeen bekend. En toch zijn er nog heel veel bedrijven en organisaties die zich ogenschijnlijk helemaal niet zo druk maken over de kracht van het eigen merk.

Tagline of pay-off

Het verhaal van een bedrijf pakken in één zin, een paar woorden of zelfs in maar één woord. Een goede tagline of pay-off helpt je echt verder.

7 Tips om effectiever te brainstormen

Brainstormen is een eenvoudige en flexibele methode om nieuwe ideeën te ontwikkelen met je team. Met deze 7 praktische tips haal je er nog meer en betere ideeën uit.

Je bedrijf pitchen

We pitchen wat af. Als persoon, ‘pitch jezelf even’. Voor een product: ‘vertel in het kort waarom we voor dit product moeten kiezen’. Of als bedrijf/organisatie.

Trouwe klanten wil iedereen

Klantentrouw, bestaat het nog? Jazeker. Maar op klantentrouw kan je niet blijven vertrouwen. Want wie trouw is, wil zekerheid. Kies daarom zelf de klanten die bij jou passen.

Logo’s met een verhaal

Elk zelf respecterend bedrijf heeft een logo. Van veel bedrijven kennen we het logo wel, maar het verhaal erachter niet. Wanneer je de verhalen achter een bekend logo hoort, ga je opeens anders tegen het icoon aankijken.

Taal en Corona

Naast een stortvloed aan problemen levert covid-19 ons veel meer. Denk aan nieuwe omgangsvormen waarbij zoenen (zelfs niet een zoen) en handenschudden taboe zijn.

Verhalen verkopen

Ik heb nogal wat ooms en tantes en als kind stelde ik mezelf weleens de vraag: ‘Wie is mijn favoriet?’ Ik hoefde daar overigens niet lang over na te denken. Mijn favoriete oom was oom Dirk.

Duurzaam Ondernemen

Duurzaam ondernemen, wat zijn de acties in jouw bedrijf? Steeds meer ondernemers zien commerciële kansen om duurzaam te ondernemen. Dit is wat wij doen.

Een nieuwe bedrijfsnaam

Een naam, vind je mooi of lelijk. Sterk of zwak. Exotisch of provinciaal. Maar wat je naam ook is, uiteindelijk geef je die naam zelf lading. Als persoon, maar zeker ook als bedrijf.